[Czuwaj] statystyki spis harcerski 2008 - ZHP

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Nie, 4 Maj 2008, 22:13:24 CEST

"Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):

 > Czy wiesz coś, czego ja nie wiem?
 > Osobiście - długo myślałem, jak potraktować tych, co "w kratkę". Sądzę, że
 > sprawozdałem się rzetelnie. Przypadków wątpliwych nie uwzględniłem.
 >
 > Darek - głównie drużynowy.

jeżeli myślisz, że pisząc post miałem na myśli Twój hufiec, to pudło :)
nawet nie śmiałbym powiedzieć, że znam Twój hufiec

trochę go poznałem, a to zdecydowanie za mało, aby móc wypowiadać się na ten temat na liście Czuwaj

pisałem o hufcu, który zdecydowanie lepiej znam :)

tomek