[Czuwaj] strona RN

kowlak kowlak w gmail.com
Nie, 4 Maj 2008, 22:50:35 CEST

Czy ktoś wie może co się stało ze stroną Rady Naczelnej ZHP? Chciałem
tam znaleźć jakieś informacje dotyczące uchwał RN w sprawie zjazdu,
który miał wybrać NSH. Pamiętacie na pewno taką sprawę sprzed jakiegoś
czasu. Szukałem bo w ostatnim opublikowanym rozkazie Naczelniczki ZHP
jest mowa o hm. Turkiewiczu z Opola. I tak się zastanawiam czy to ta
sama osoba, która okazała się przewodnikiem będąc równocześnie szefem
NSH. Ale to chyba niemożliwe.

Więc pierwsze pytanie dotyczy strony - czy ktoś wie kiedy będzie
przebudowana. I drugie - kim jest harcmistrz Turkiewicz i czy ma jakiś
związek z pwd. Turkiewiczem byłym przewodniczącym NSH.

--
Kowlak