[Czuwaj] strona RN

TOGRO.pl togro w togro.pl
Nie, 4 Maj 2008, 23:33:30 CEST

(...)
> Kowlak

Jako administrator strony RN mogę powiedziec, ze o wylaczeniu strony RN
dowiedzialem się dzisiaj ok. 22:00.
Tez chcialem wejsc na strone i zobaczylem komunikat, ze strona jest w
przebudowie co jest oczywistym klamstwem.

Sprawa dotyczy aktualnosci komponentow i modulow Joomli, na którym serwis RN
stoi.

Osoba, która wylaczyla strone nie poinformowala mnie o tej decyzji,
pomijajac już fakt, czy posiada uprawnienia, aby o takiej czynnosci
decydowac. Ciekaw jestem, czy posiada uprawnienia aby podjac decyzje o
wylaczeniu strony glownej ZHP bez informowania o tym fakcie Naczelnika.

Ale żeby nie jatrzyc specjalnie tego tematu to powiem tylko, ze poprosilem
Sekretarza Rady Naczelnej o interwencje w tej sprawie u Przewodniczacego.
Wg mnie przyszedl czas najwyzszy aby Przewodniczacy z Naczelniczka ustalili
zasady funkcjonowania strony internetowej Rady Naczelnej, w tym miedzy
innymi kto ma kompetencje do wylaczenia tej strony.

Proszę wiec wszystkich o cierpliwosc. Do czasu wyjasnienia tej sprawy od
strony merytorycznej może się okazac, ze strona RN nie będzie dzialac, nad
czym osobiscie bardzo ubolewam.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl
TOGRO - Komputery Sieci Internet