[Czuwaj] strona RN

Pią, 16 Maj 2008, 19:57:48 CEST

Dnia 05-05-2008 o 00:38:13 TOGRO.pl <togro w togro.pl> napisał(a):

> [...]

Zupełnie nie wiem jak bardzo niedługi czas jest potrzebny do załatwienia
sprawy aktualizacji strony RN, ale jestem przekonany że dwa tygodnie jest
tempem żenującym. Jeśli bowiem ZI uważa, że trzeba podjąć jakieś czynności
na stronie RN, a administrator ich nie podejmuje, to ZI powinno wykonać te
czynności samodzielnie i naskarżyć na administratora "do Pani". Czy ktoś
mógłby powiedzieć, dlaczego tego nie robi? I dlaczego przez dwa tygodnie
strona nie działa?

Ryszard