[Czuwaj] strona RN

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pią, 16 Maj 2008, 22:07:55 CEST

Strona nie dziala, ponieważ czekamy na decyzje...
Przekazalem Sekretarzowi Rady, ze przed dalszymi pracami MUSI zostac
ustalone na jakich zasadach funkcjonuje strona Rady.
Nie może być tak (oczywiście moim zdaniem), ze GK decyduje o tym kiedy
wylaczyc strone RN.

Wiec czekam i nie mam smialosci ponaglac ani Przewodniczacego ani
Naczelniczki...

Pozdrawiam
___________________
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl
TOGRO - Komputery Sieci Internet
Józefów k.Otwocka 05-420, ul. 3 Maja 63 C
tel./faks: +48 22 789-63-54 (9:00 - 17:00)
tel. kom.: +48 602-262-488 (8:00 - 22:00)
GaduGadu: 1469337
Zapraszamy na TOGRO.com.pl
Sklep internetowy: TOGRO.pl

---REKLAMA---
Głośniki 5.1 do PC i kina domowego - 149 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p1360
Nasze aukcje na Allegro: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=43222