Re: [Czuwaj] Czat z hm. Krzysztofem Budzińskim z-ca Naczelnika ZHP

Robert Majer robert.majer w gmail.com
Pon, 26 Maj 2008, 17:57:43 CEST

W dniu 26 maja 2008 17:06 użytkownik Sławomir Waś <slawek w wasie.pl> napisał:

> No bardzo się cieszę z tej inicjatywy! Jakiś krok w stronę transparentności.
> Lepiej późno niż wcale. Co nie zmieni faktu, że Druh obecnie naczelnik nie
> miał odwagi udzielić odpowiedzi na pytania postawione na liście Czuwaj. Ale
> może i to się kiedyś zmieni. Czego serdecznie życzę i pozdrawiam.

Cieszę się, że pomysł Ci się podoba. Postaramy się aby takich spotkań
było więcej, ale to wszystko od tego pierwszego zależy :) jak wyjdzie,
na chwilę obecną walczę z reklamą. Pamiętajmy też że mamy tylko dwie
godziny, więcej po prostu nie ma sensu bo to męczy. Jeżeli dyskusja
będzie owocna powtórzymy spotkanie.

Co do odpowiadania zastępcy naczelnika ZHP na nieoficjalnej liście
dyskusyjnej myślę, że nie ma takiej potrzeby, a już na pewno nie ma na
to czasu. Sądzę, że to jest raczej oczywiste to tak jak byś od Druhny
Naczelnik oczekiwał, że będzie odpowiadać na Wasze pytania w tym
miejscu. Wręcz bym się zdziwił jakby tak było.

Z tego co widziałem Rafał Bednarczyk się tu od czasu do czasu
wypowiada więc sądzę, że powinno wystarczyć choć tu odpisuje na
pytania :-)

--
Robert Majer