[Czuwaj] Czat z hm. Krzysztofem Budzińskim z-ca Naczelnika ZHP

kowlak kowlak w gmail.com
Pon, 26 Maj 2008, 20:22:26 CEST

Robert Majer pisze:

> Co do odpowiadania zastępcy naczelnika ZHP na nieoficjalnej liście
> dyskusyjnej myślę, że nie ma takiej potrzeby, a już na pewno nie ma na
> to czasu. Sądzę, że to jest raczej oczywiste to tak jak byś od Druhny
> Naczelnik oczekiwał, że będzie odpowiadać na Wasze pytania w tym
> miejscu. Wręcz bym się zdziwił jakby tak było.
>
> Z tego co widziałem Rafał Bednarczyk się tu od czasu do czasu
> wypowiada więc sądzę, że powinno wystarczyć choć tu odpisuje na
> pytania :-)

Bobik Ty na pewno zrobisz to szybciej niż ja ale spokojny jestem, że
znajdziesz maile Rafała Bednarczyka, który prosił Wiesława Maślankę żeby
odpowiadał na liście. Więc skoro się chciało ustanowić jakiś standard to
trzeba się teraz do niego stosować :)

Kowlak

--
Kowlak