Re: [Czuwaj] Czat z hm. Krzysztofem Budzińskim z-ca Naczelnika ZHP

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pon, 26 Maj 2008, 20:48:10 CEST

----- Original Message -----
From: "Robert Majer" <robert.majer w gmail.com>
> Cieszę się, że pomysł Ci się podoba. Postaramy się aby takich spotkań
> było więcej, ale to wszystko od tego pierwszego zależy :) jak wyjdzie,
> na chwilę obecną walczę z reklamą. Pamiętajmy też że mamy tylko dwie
> godziny, więcej po prostu nie ma sensu bo to męczy. Jeżeli dyskusja
> będzie owocna powtórzymy spotkanie.

To znaczy na mnie nie licz Druhu. Nie skorzystam z tej formy. Przez kilka
lat próbowałem naprawiać ZHP w tym kierunku, by instruktorzy nie musieli
rozmawiać z komendantami, naczelnikami z udzialem jakiegokolwiek cenzora,
choćby wklikującego ich odpowiedzi na czacie. Przez jakiś czas miałem nawet
wrażenie, że z gronem obecnej GK (minus co najmniej 1) łaczyły nas w tej
sprawie wspólne poglądy. Ale oczywiście zareklamuję ww formę w swoim
środowisku :-)

> Co do odpowiadania zastępcy naczelnika ZHP na nieoficjalnej liście
> dyskusyjnej myślę, że nie ma takiej potrzeby,

No fundamentalnie różnimy się tu w poglądach :-)

> a już na pewno nie ma na to czasu.

No to katastrofa! Co robić? Wydłużyć dobę? Kolega Kowlaka, prezydent
Kropiwnicki, niedługo chyba załatwi nam dodatkowy dzień wolny od pracy :-)
Może wtedy? :-) Sorki za żart, ale skoro i Druh raczył zażartować... :-)

Sądzę, że to jest raczej oczywiste to tak jak byś od Druhny
> Naczelnik oczekiwał, że będzie odpowiadać na Wasze pytania w tym
> miejscu. Wręcz bym się zdziwił jakby tak było.

A gdzieżby! Musiałoby być straszne dla Druhny. Taka niedoskonała forma
rozmowy instruktorskiej przez sieć...

> Robert Majer

Pozdrawiam :-)
SW