[Czuwaj] Czat z hm. Krzysztofem Budzinskim

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Pon, 26 Maj 2008, 21:01:48 CEST

bardzo się cieszę, że mamy okazję porozmawiać z Druhem Krzysztofem i zapytać go o wiele rzeczy nas nurtujących
moja radość nie bierze się stąd, że nagle będziemy mogli przepytywać go jak na komisji śledczej, ale dzięki pytaniom i uzyskanym na nie odpowiedziom uda nam się czegoś nauczyć, dowiedzieć i wiele ludzi pozna Główną Kwaterę od środka - przynajmniej w części

fajnie by było, gdyby całe 2 godziny był czasem dobrych pytań i rzeczowych odpowiedzi oraz unikania pytań o sprawy, za które Druh Krzysztof nie odpowiada
oraz aby pytań infantylnych było jak najmniej

dlatego pozwolę sobie wrzucić na listę zakres kompetencji Z-cy Naczelnika ds. organizacji i zarządzania, jednocześnie proponując, aby mimo wszystko część trudnych pytań wysłać wcześniej (i ewentualnie wrzucić je na listę dyskusyjną) co umożliwi Druhowi przygotowanie się na nie

w ten sposób unikniemy sytuacji, że padnie odpowiedź: "trudno mi odpowiedzieć na to pytanie, aby nie wprowadzić kogoś w błąd - musiałbym zajrzeć w dokumenty"

Zastępca Naczelnika ZHP ds. organizacji i zarządzania - hm. Krzysztof Budziński
1) zarządzanie strukturą, w tym procedury, dokumenty, akty prawne, system informacji w ZHP,
2) wspieranie, koordynowanie i nadzorowanie pracy komendantów i komend chorągwi w zakresie organizacji i zarządzania,
3) nadzorowanie funkcjonowania Biura GK, w tym w zakresie obsługi władz naczelnych: RN, CKR, NSH,
4) koordynowanie funkcjonowania WNiK, w tym w zakresie nadzoru zgodności działania komendantów i jednostek organizacyjnych ZHP z przepisami prawa zewnętrznego i wewnętrznego ZHP oraz legalności uchwał i decyzji odpowiednich władz,
5) nadzorowanie procesu przygotowań, przebiegu i podsumowania HAZ i HAL,
6) nadzorowanie prowadzenia spraw pracowniczych,
7) nadzorowanie Archiwum GK ZHP,
8) koordynowanie badań i analiz w ZHP,
9) wykorzystanie Internetu i nowoczesnych technologii w ZHP
10) wdrażanie strategii ZHP (analizy, instrumenty, procedury)

ja mam zamiar wysłać pytania wcześniej i ze względu na to, że może mnie nie być na Internecie w tym czasie - chyba wrzucę je na listę, przy okazji można zobaczyć, czy Druh Krzysztof nie będzie unikał trudnych pytań - oczywiście wiadomo, że nie będzie odpowiadał na wszystkie, ale czy nie będzie stosował pewnego klucza ;)

Was też do tego zachęcam

Tomek