[Czuwaj] strona RN

Seascout seascout w o2.pl
Śro, 28 Maj 2008, 22:32:25 CEST

> Strona nie dziala, ponieważ czekamy na decyzje...
> Przekazalem Sekretarzowi Rady, ze przed dalszymi pracami MUSI zostac
> ustalone na jakich zasadach funkcjonuje strona Rady.
> Nie może być tak (oczywiście moim zdaniem), ze GK decyduje o tym kiedy
> wylaczyc strone RN.

Nie raz krytykowałem sposób działania, jak i to co robi ZI. Także
publicznie - tutaj na liście. I o ile wyłączenie strony RN nie podoba
mi się jako taki (bo kto i jakim prawem może wyłączać strony władz
ZHP) o tyle z informatycznego punktu widzenia jest ona bezwzględnie
słuszna.

Strona Rady już działa.

Dodam, że w czasie kiedy była ona wyłączona działało jednocześnie kilka
innych serwisów w domenie ZHP, postawionych na Jomli. Ale może na nowszej
wersji... Ale jak rozumiem, problemem nie jest Jomla, tylko jakaś stara
wersja Jomlii. Tak?

Seascout