[Czuwaj] strona RN

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Śro, 28 Maj 2008, 23:16:57 CEST

2008/5/28 Seascout <seascout w o2.pl>:

> Nie raz krytykowałem sposób działania, jak i to co robi ZI. Także
> publicznie - tutaj na liście. I o ile wyłączenie strony RN nie podoba
> mi się jako taki (bo kto i jakim prawem może wyłączać strony władz
> ZHP) o tyle z informatycznego punktu widzenia jest ona bezwzględnie
> słuszna.
>
> +++++++++++
>
> Strona Rady już działa.
>
> Dodam, że w czasie kiedy była ona wyłączona działało jednocześnie kilka
> innych serwisów w domenie ZHP, postawionych na Jomli. Ale może na nowszej
> [...]

Tak. Problemem jest też "dogadanie" się z ZI - wiem bo sam to
przerabiałem. Jak poda się konkretny plan i terminy aktualizacji, to
można takich sytuacji uniknąć. Nie chcę wchodzić w szczegóły tej
konkretnej sprawy, bo nie wiem wszystkiego. Muszę jednak ze swojej
strony przyznać, że pomimo iż nie jestem fanem z ZI, to bez problemu
doszliśmy do porozumienia. Tyle, że trzeba rozmawiać konkretnie i
profesjonalnie.

pozdrawiam,
hajder