[Czuwaj] strona RN

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 28 Maj 2008, 23:39:40 CEST

Tez uwazam, ze takich sytuacji można by uniknac. I chyba na razie nie ma
sensu rozwijac tematu. Jedynie dla porzadku sprecyzuje:

W sprawie strony RN pozostaja dwa problemy - kompetencyjny (o którym teraz
nic madrego nie napisze) oraz zwyklej kultury, która nakazywalaby informowac
administratora strony, ze ZI uznaje aktualizacje za niewystraczajaca i daje
np. 3 dni na dokonanie konkretnych aktualizacji.

W tej konkrentej sytuacji ZI wyslalo informacje, ze trzeba zrobic
aktualizacje, otrzymalo powiadomienie, ze oprogramowanie zostalo
zaktualizowane, po czym miesiac pozniej bez zadnej informacji wylaczylo
strone.

Strona pod wlasciwym adresem nie dzialala tak dlugo, bo liczylem na to, ze
najpierw uda się rozwiazac problem kompetencyjny. Poki co się nie udalo,
wiec zrobilem tylko to co moglem - zaktualizowalem do najnowszych wersji
Joomle (nie przechodzac na razie na 1.5), komponenty, moduly i boty.

ZI uruchomilo strone nie sprawdzajac nawet jaki jest efekt tych prac, wiec
może się zdarzyc, ze znowu bez zadnego ostrzezenia wylaczy strone.

Pozdrawiam
hm. Tomasz Grodzki - admin.rn w zhp.pl
Administrator Serwisu WWW Rady Naczelnej ZHP
tel. 0-602-262-488,  GaduGadu: 1469337
Serwis internetowy Rady Naczelnej ZHP:
www.rn.zhp.pl