[Czuwaj] uchwała GK

Maciej Sas ikpsas w interia.pl
Pon, 3 Lis 2008, 15:58:17 CET

> Zamiast roztrząsać sprawy prawne zadajmy lepiej pytanie co dalej? Kto
> się zajmie wizerunkiem i programem? Bo obecnie w GK jest n osób od
> zarządzania, jest dh Zbigniew od finansów i dh. Jola od pracy z
> kadrą/kształcenia, a jest czarna dziura w przypadku obszarów
> program/wizerunek.
> Pozdrawiam;
> Cebul

A ja się tak zastanawiam. Jesteśmy osobami dorosłymi.
Kandydyjemy na funkcje. W kampanii wyborczej frazesy,
zapewnienia, deklaracje padały i słały się gęsto.

Czy np. dh. Dorota rozliczy się z nami ze swojej działalności w GK?
Czy dokonała czegoś adekwatnego do zajmowanej funkcji?

hm. Maciej Sas
Szczep 7BDH "Zielona Siódemka"

Konkurs! Wygraj telewizor LCD!
Sprawdz >> http://link.interia.pl/f1f61