Re: [Czuwaj] uchwała GK

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 4 Lis 2008, 11:44:05 CET

W dniu 4 listopada 2008 00:35 użytkownik Jedrula <jkuny w interia.pl> napisał:

> Ja Ci odpowiem. ZA plus trzeba uznać BŚP 2007 - pomimo pernametnych
> spóźnień, czy braku właściwej osoby na właściwym miejscu. Ostatecznie udało
> się.

Abstrahując od opisu (braku) działań wydziału poczynionego przez
Jędrka, ja zastanawiam się czy BŚP to jest akcja wizerunkowa... Że ma
dla nas znaczenie i jest programowo jakimś (jednym z niewielu)
działaniem to wiem.

Tylko czy rzeczywiście ma to pozytywny wpływ na nasz wizerunek i wśród
jakiej grupy docelowej?

Śmiem wątpić że kiepski. Albo negatywny. Wśród tej o której zawsze
piszę - potencjalnych harcerzy.