Re: RE: [Czuwaj] uchwała GK

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Wto, 4 Lis 2008, 14:19:44 CET

W dniu 4 listopada 2008 13:55 użytkownik Maciej Sas <ikpsas w interia.pl> napisał:
> Jędrula napisał to co mi się cisnęło na usta już dawno. Dorota mieniąca się być specjalistą od promocji przez duże "P" w moim odczuciu nie zrobiła nic albo niewiele dobrego.

W rozkazie z 30.10.2008 zwolniono także pełnomocnika ds. wizerunku -
to chyba teraz już nikt nie będzie się tym działem zajmował.

> Za chwilę kolejna akcja 1 % - gdzie są propozycje dla chorągwi? Za czasów Teresy &#8211; jako naczelniczki i Jędruli &#8211; jako speca od promocji we wrześniu już myśleliśmy co zrobić i jak. Coś planowaliśmy i działaliśmy, każdy na swoim poziomie ale szliśmy w zgodzie ze wspólnymi założeniami. Dostępne były materiały graficzne do samodzielnego przygotowania, itd.

> hm. Maciej Sas
> Szczep 7 BDH "Zielona Siódemka"

Hola, hola. Żeby nie przesadzić. Rozumiem, że naturalny mechanizm
karze nam wspominać to co było dawniej jako lepsze niż to co jest
dzisiaj ale żebyśmy się za daleko nie posunęli. Jakie materiały
dotyczące 1% były gotowe we wrześniu 2006 roku?

--
Kowlak