[Czuwaj] uchwała GK

Maciej Sas ikpsas w interia.pl
Wto, 4 Lis 2008, 13:55:52 CET

Jędrula napisał to co mi się cisnęło na usta już dawno. Dorota mieniąca się być specjalistą od promocji przez duże "P" w moim odczuciu nie zrobiła nic albo niewiele dobrego.

Byłem świadkiem jak podczas akcji BŚP 2007 na Łysej Polanie dziennikarze nie dostali materiałów informacyjnych bo nie zabrano ich z Warszawy. Byłem świadkiem jak Dorota nakrzyczała  na ekipę telewizyjną bo stała w złym miejscu – jej zdaniem oczywiście. Byłem świadkiem jak jakiegoś młodego harcerza wysłano, aby legitymował dziennikarzy. Tych co nie dość szybko wyciągnęli legitymacje wyrzucał z placu. Zresztą mnie też, bo moja szmata została na Głodówce w innych spodniach – ot ubrałem się w mundur.

Czytałem jej prezentację dotyczącą akcji 1 % przygotowaną dla komendantów chorągwi i odniosłem wrażenie, że mam w ręku materiał dla wędrowników albo kandydatów na przewodników.

Za chwilę kolejna akcja 1 % - gdzie są propozycje dla chorągwi? Za czasów Teresy – jako naczelniczki i Jędruli – jako speca od promocji we wrześniu już myśleliśmy co zrobić i jak. Coś planowaliśmy i działaliśmy, każdy na swoim poziomie ale szliśmy w zgodzie ze wspólnymi założeniami. Dostępne były materiały graficzne do samodzielnego przygotowania, itd.

Chciałem ostatnio znaleźć archiwalne nagrania z XXXV Nadzwyczajnego Zjazdu ZHP w Bydgoszczy. Strona naszego internetowego radia znikła...

Szukam w jej działaniach profesjonalizmu...

Może mi ktoś wskaże gdzie go znaleźć?

hm. Maciej Sas
Szczep 7 BDH "Zielona Siódemka"

Wymysl wierszyk, wygraj cyfrowke!