RE: RE: [Czuwaj] uchwała GK

Jedrula jkuny w interia.pl
Wto, 4 Lis 2008, 15:17:50 CET

>Hola, hola. Żeby nie przesadzić. Rozumiem, że naturalny mechanizm
>karze nam wspominać to co było dawniej jako lepsze niż to co jest
>dzisiaj ale żebyśmy się za daleko nie posunęli. Jakie materiały
>dotyczące 1% były gotowe we wrześniu 2006 roku?

Materiałów we wrześniu 2006 roku nie było. Za akcję odpowiadała wtedy hm.
Ewa Prędka. W październiku/listopadzie kiedy był termin przedstawienia
planów na 2007 nic nie było, bo druhna Prędka nic nie przygotowała.
Wtedy ja dostałem za to wymówienie, jako główny winowajca. Po wyjaśnieniu,
że się tym nie zajmowałem i wyjaśnieniu innych fałszywych oskarżeń
wymówienie mi cofnięto (zresztą było bezprawne i dane zbyt późno). Ewa
Prędka podała się w grudniu do dymisji.
Tyle historii.

Jednak sasol mówi tu o pewnych nieformalnych rozmowach, ustaleniach,
wymianie informacji, czyli po prostu współpracy pomiędzy GK ZHP - WPI, a
chorągwiami gdzie były osoby od promocji, rzecznicy. Kujawsko-pomorska
zawsze była bliska i z nią się bardzo dobrze współpracowało w tym względzie.

Jędrula

Konkurs! Wygraj telewizor LCD!
Sprawdz >> http://link.interia.pl/f1f61