[Czuwaj] Pobudka !!! / Nowy numer Pobudki (19) już jest!

Czw, 20 Lis 2008, 10:55:18 CET

Dnia 20-11-2008 o 10:16:16 Jarek Błoniarz <jbloniarz w zhr.pl> napisał(a):

> Pobudka !!! / Nowy numer Pobudki (19) już jest!
>

> hm. Marek Kamecki - Dotacje dla harcerstwa - ani właściwe, ani potrzebne.

Po przeczytaniiu tekstu (i chwilowym otrząśnięciu się) nie mogę się
zdecydować. Bo jeżeli dzisiaj nie jest 1 kwietnia, ani redakcja Pobudki
nie pospieszyła sie z primaaprillisowym wydaniem, to w takim razie musi
być tak, że tekst miał być prowokacją do dyskusji. I nie mogę się
zdecydować, która teza z tych dwóch jest prawdziwa. Do 1 kwietnia daleko,
a z tekstem dyskutować ciężko, bo to tak, jakby dzisiaj bronił
geocentrycznej teorii wszechświata. Sam nie wiem...
Ryszard