Re: [Czuwaj] Pobudka !!! / Nowy numer Pobudki (19) już jest!

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 20 Lis 2008, 11:42:49 CET

W dniu 20 listopada 2008 10:55 użytkownik Ryszard Rutkowski
<ryszardrutkowski w tlen.pl> napisał:

> Po przeczytaniiu tekstu (i chwilowym otrząśnięciu się) nie mogę się
> zdecydować. Bo jeżeli dzisiaj nie jest 1 kwietnia, ani redakcja Pobudki nie
> pospieszyła sie z primaaprillisowym wydaniem, to w takim razie musi być tak,
> że tekst miał być prowokacją do dyskusji. I nie mogę się zdecydować, która
> teza z tych dwóch jest prawdziwa. Do 1 kwietnia daleko, a z tekstem
> dyskutować ciężko, bo to tak, jakby dzisiaj bronił geocentrycznej teorii
> wszechświata. Sam nie wiem...

No cóż, jest to po prostu wizja mocnao liberalna, a nawet libertyńska
gospodarczo... Trochę racji w tym jest - zgodnie z doktryną prawicową
(prawdziwą, nie taką przekręconą, jak prezentuje PiS) wszelkie
zabieranie (podatki itp) aby potem rozdać bardziej potrzebującym jest
z założenia błędem.

Zresztą ja, stary drużynowy, prowadziłem drużynę bez dotacji :)
JEdynie za to co wypracowaliśmy...