[Czuwaj] Pobudka !!! / Nowy numer Pobudki (19) już jest!

Pią, 21 Lis 2008, 00:56:46 CET

Rafał Suchocki, piątek, 21 listopada 2008:

> No i w szerszym spojrzeniu, czy obecny kryzys to nie huczny upadek
> Friedmanoweskiej koncepcji? Gdyby rynek regulował się sam, to po co
> giogantyczna pompa pieniężna Paulsona?

Wrrrr!

W odpowiedzi na to pytanie bardziej ufałbym noblistom (Friedmanowi i von
Hayek'owi), niż publicystom.

Dzięki tej pompie pieniężnej oszuści znowu unikną odpowiedzialności na koszt
podatników. Zawsze trafią się oszuści. Tylko, że Ci oszuści powinni pójść z
torbami i do więzień, albo sami sobie wymierzyć sprawiedliwość (Jump,
fuckers!).

Wydaje mi się, że w USA, to właśnie odbija się myśl Keynesa, a nie Friedmana,
bo ten ostatni to był doradcą, ale Regana. Wolałbym jednak nie preorować
dalej, bo kroczę po granicy moich kompetencji, ale oddajmy głos lepszym:

http://www.przekroj.pl/ludzie_rozmowy_artykul,3400.html

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net