Re: [Czuwaj] Pobudka !!! / Nowy numer Pobudki (19) już jest!

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 21 Lis 2008, 06:41:09 CET

> Estońscy pracodawcy płacą 38,3% kosztów pracy, polscy 23,5%...
> W Europie, jeśli chodzi o TTR Estonia jest 17, Polska 9.

Ja bym jednak prosił, żeby nie poddawać się pewnej propagandzie i
szchrajstwu z tymi kosztami pracy. To, że są one rzekomo podzielone pomiędzy
pracodawców i pracobiorców zupełnie nie zmienia faktu, ze sa w całości
finansowane przez pracodawców. Więc te 23,5% to taka zmyła dla mniej
zorientowanych. I próba poprawienia samopoczucia pracownikom, że niby brutto
mają wiekszą pensję...

Niestety wiekszości ludzi wydaje sie, że to lepiej jak rząd ich okradnie, a
potem da jakis zasiłek czy emeryturkę pomostową. Im sie wydaje, że tak jest
bezpieczniej. Po prostu nigdy nie mieli okazji dysponować swoimi faktycznymi
dochodami bez potrąconych zusów i podatków. Więc nawet nie potrafia sobie
wyobrazic jak by to było.
SW