RE: [Czuwaj] smutne pożegnanie

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 1 Paź 2008, 10:45:22 CEST

Zastanawiam sie, czemu postanowiliscie prac swoje brudy w formie anonimowego
forum dyskusyjnego.
Nie znam Waszej sprawy i nie staje po zadnej ze stron.

Jesli sa sprawy, ktore nadaja sie do sadu harcerskiego to tam idzcie.
Jesli nie chcecie ze soba pracowac - nie pracujcie.
Jesli macie ochote pracowac w ZHR - pracujcie (co za roznica czy to ZHP, czy
ZHR - wszedzie moze byc fajnie).
Ale po co pisac na forum wzajemne pomowienia o falszowaniu dokumentach,
alkoholizmie itp., jesli nie potraficie tego udowodnic?
No bo zakladam, ze gdybyscie potrafili cos udowodnic, to na tym etapie
nienawisci sporawa juz by byla w sadzie.

Przeczytalem watki z tego forum.
Oprocz tego, ze niszczycie swoj hufiec, a z drugiej strony swoj szczep, to
do niczego dobrego nie dazycie.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl
Hufiec Otwock