Re: [Czuwaj] smutne pożegnanie

zastepowy Gazeta.pl zastepowy w gazeta.pl
Śro, 1 Paź 2008, 10:54:25 CEST

To nie my tworzymy wątki na forum... To nie my niszczymy nasz szczep, czy
były hufiec.
Ja chciałem tylko odejść z ZHP rozliczając się z nim, a dostaję jakieś
pomyje wylewające się z ekranu. Najsmutniejsze jest to, że w twarz nikt mi
tego nie powiedział, choć od ośmiu lat stawałem z nimi w jednym kręgu, a o
przejściu wiadomo od miesiąca.

Powtarzam, to nie my tworzymy te wątki, to nie my je piszemy. Jeśli pisze je
ktoś kto nas broni, to tylko dlatego, że nas zna...

Chciałem tylko zwórcić uwagę na wszechobecną na forum braterskość, nie
proszę o stawanie po którejś ze stron - bo to by było jak udowadnianie
wyższością świąt Wielkiej Nocy nad świętami bożonarodzeniowymi.