RE: [Czuwaj] smutne pożegnanie

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 1 Paź 2008, 11:46:01 CEST

W harcerstwie jest tyle samo braterstwa co wsrod ksiezy, politykow,
kominiarzy, pielegniarek, wedkarzy, samorzadowcow itp.
Braterstwo to wyswiechtany slogan, ktory sluzy tym, ktorzy chca uniknac
zalatwiania spraw do konca (np. w sadach): "No bo przeciez jestesmy
harcerzami, a w harcerstwie jest braterstwo, wiec nie wypada isc do sadu.
Lepiej pozwolmy mu odejsc."
Jesli na publicznym forum ktos pisze o tym, ze czlonkowie wladz hufca to
alkoholicy, to czemu nie zalatwic tego do konca?
Mielismy juz w harcerstwie przypadki upijania sie, molestowania, okradania,
pedofilii itp.
O kilku z tych spraw bylo naprawde glosno, a tylko jakies znikome ulamki z
nich doczekaly sie decyzji chocby takich jak nagana.
Zawsze jest wytlumaczenie, ze kogos noga bolala, ze ktos zostal pomowiony, a
to przeciez taki dobry czlowiek itp. itd.

Wiec naprawde nie rozumiem jaki cel ma ta dyskusja na Waszym forum i jaki
cel stawiales sobie piszac o tym na Czuwaj?

Moze lepiej od razu do Wyborczej, czy do TVN-u. Bedzie przynajmniej temat na
kilka dni...

Pozdrawiam
Tomek Grodzki