RE: [Czuwaj] smutne pożegnanie

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 2 Paź 2008, 14:16:28 CEST

Nigdy bym sobie nie pozwoli na takie uogolnienie. I nie wyrabaiam zdania na
temat kogokolwiek na podstawie jego wypowiedzi na forum, czy na liscie
mailowej.
Malo tego. Wydaje mi sie, ze troche Cie rozumiem, bo wiem co to znaczy
odejsc skads, gdzie sie spedzilo ostatnie kilkanascie lat swojego
harcerskiego zycia.
Nadal jednak powtorze to, o co chodzilo mi od samego poczaktu: Jesli ktos
lamie prawo - to trzeba reagowac stanowczo i szybko. Nie w internecie, ale
tam, gdzie sa powolane do tego instytucje.

Pozdrawiam
Tomek Grodzki