Re: [Czuwaj] Projekt starszoharcerski czyli jak pra =?ISO-8859-2?Q?cowa=E6_z_narz=EAdziem_, _z_kt=F3rym_wielu_nie_po_drodze...?=

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Pon, 6 Paź 2008, 22:49:48 CEST

Nie mam co prawda niestety praktyki w tej dziedzinie, ale zawsze
wydawało mi się, że projekt jest naturalną kontynuacją zadania
zespołowego. Harcerze stając się coraz bardziej samodzielni powinni
przechodzić od ZZ proponowanego przez radę drużyny (lub drużynowego,
zastęp zastępowych, etc) do samodzielnie tworzonego projektu.

I jeżeli mogę to mała uwaga - strasznie defetystycznie piszesz. W
organizacji wiele rzeczy działa nie tak jak powinno, ale czy trzeba
przypominać o tym cały czas?

pozdrawiam,
hajder