[Czuwaj] Refleksja o zdjęciach

Michał Sztompke sztompel w o2.pl
Śro, 8 Paź 2008, 14:10:03 CEST

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80273,5774025.html?i=3

Przeglądając powyższą mini-galerię zdjęć z naszej-klasy, w której zebrano
przykłady zdjęć ludzi pozujących z bronią (nawiązuje do artykułu o
potencjalnych psychopatach pokazujacych się w internecie), bałem się żeby
nie było tam zdjęcia osoby w w berecie z lilijką.

Jak dobrze wiemy takie zdjęcia harcerzy , czy to z replikami broni, czy to z
asg w necie są i ten artykuł tylko uświadamia nam, że takie zdjęcia mogą być
bardzo opatrznie zinterpretowane i naprawdę nie wiele trzeba żeby zrobił się
jakiś smordek medialny. Myślę, że nie jest nam to potrzebne.

sztompel