[Czuwaj] Projekt starszoharcerski czyli jak prac

greegors w icpnet.pl greegors w icpnet.pl
Śro, 8 Paź 2008, 15:28:37 CEST

> Jesli pisząc "Harcerze"
> miałeś na mysli zastepowego a następnie zastęp.
> To OK.
>
> Ale czy koniecznie do naturalnej inicjatywy własnej zastępu
> trzeba "dorabiać ideologię" ?
>
> Czesław

Wiem że kiedyś już twierdziłeś, że projekt to powinno być to samo co
incijatywa własna zastępu i dlatego nie potrzebne jest w ogóle
słowo "projekt". Ale nie można się z tym zgodzić. To nie jest to samo.
Napiszę więcej w weekend, do końca tego tygodnia mam ograniczony dostęp
do netu.
Projekt jest potencjalnie bardzo wartościowym instrumentem metoduycznym,
doibrze pasuje do potrzeb i możliwości gimnazjalistów. Ale pod pewnymi
warunkami. Więcej napiszę za 3-4 dni, jak będę miał czas.

z pozdrowieniami
GS