[Czuwaj] Re: 1%

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 13 Paź 2008, 11:33:11 CEST

Dnia 13-10-2008 o 11:21:40 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał(a):

> Message: 1
> Date: Sun, 12 Oct 2008 20:55:01 +0200
> From: kowlak <kowlak w gmail.com>
> Subject: [Czuwaj] 1%
> To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
> Jak w tytule postu. Możecie napisać jakie były wyniki w Waszych
> chorągwiach i np. czy pieniądze trafiły do środowisk.

Śląska 300 000 ...
Z tego 200 tys trafia do srodowisk bo dało się wprost zidentyfikować
wpłaty. 100 tys na razie zostawione na reklamacje środowisk a później
reszta ma być podzielona proporcjonalnie na hufce.

Jesli chodzi o działalnośc gospodarczą i status OPP to spotkałem się z
przypadkiem w której "prezesi" celowo zrezygnowali ze statusu gdyż mieli
zbyt duże ograniczenia w kreowaniu sobie wynagrodzeń.
Są również pewne działy działalności gospodarczej które właściwie
wykluczają bycie jednocześnie OPP. Jeśli np. ta chorągiew założy sklepik
monopolowy... ;)

sikor