[Czuwaj] Re: 1%

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Pon, 13 Paź 2008, 11:39:25 CEST

W dniu 13 października 2008 11:33 użytkownik Janusz Sikorski
<jsikorski w wp.pl> napisał:

> Jesli chodzi o działalnośc gospodarczą i status OPP to spotkałem się z
> przypadkiem w której "prezesi" celowo zrezygnowali ze statusu gdyż mieli
> zbyt duże ograniczenia w kreowaniu sobie wynagrodzeń.
> Są również pewne działy działalności gospodarczej które właściwie
> wykluczają bycie jednocześnie OPP. Jeśli np. ta chorągiew założy sklepik
> monopolowy... ;)
>
> sikor

Jesli znasz takie przypadki to przestan się zadawac z takimi ludzmi. Bo oni
nie umieja czytac a wypada miec znajomych jednak na pewnym poziomie.
Jesli w organizacji jest prowadzona działalnosc gospodarcza to nie ma
żadnych ograniczeń w zakresie wynagrodzeń. Zresztą nie ma ich takze w
przypadku gdy jest prowadzona działalnosc nieodpłatna.

--
Kowlak