[Czuwaj] strona hufca Warszawa Praga Północ

admiral admiral w pomaranczarnia.org
Śro, 22 Paź 2008, 14:17:14 CEST

<cytat kto="Michal Gorecki">

> Czesiu to czemu nie masz flasha? Przecież teraz mnóstwo stron go wymaga :)
> Rozumiem jakiś rzadki plugin, ale flash??
> g00rek

Lobuzy, zostawcie Czesia w spokoju! ;)

Ja mam flasha, ale tez nie dziala, bo pewnie chodzi o wersje 10, a ja mam
9 (winXpprof, IE7). Albo o cokolwiek innego. Nie mam teraz czasu o tym sie
zajac i w ciagu najblizszych kilku tygodni tez nie bede mial. Jestem
rodzicem, a strony zobaczyc nie moge. Przykro mi. Jak za te kilka tygodni
bede pamietal, to zajrze.
Jesli komus zalezy, zebym ja, albo Czesio obejrzal strone, to powienien
jeszcze troche z nowinkami sie wstrzymac (bo jak sie okazuje ani Czesio,
ani ja nie mamy takiego strego sprzetu - jak sie wydaje). A tak to sobie
tylko obejrzalem dla harcerzy, ladne!

admiral