Re: Re:[Czuwaj] strona hufca Warszawa Praga Północ

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Śro, 22 Paź 2008, 16:08:47 CEST

2008/10/22 admiral <admiral w pomaranczarnia.org>:

> Jesli komus zalezy, zebym ja, albo Czesio obejrzal strone, to powienien
> jeszcze troche z nowinkami sie wstrzymac (bo jak sie okazuje ani Czesio,
> ani ja nie mamy takiego strego sprzetu - jak sie wydaje). A tak to sobie
> tylko obejrzalem dla harcerzy, ladne!
>

> admiral

Pierwszy skrytykowałem stworzenie strony we flashu, ale wybacz admiral
- nazywanie tej technologii nowością zakrawa na kpinę.
Problem leży chyba w tym, że poszczególne strony robili różni ludzie i
są różnie wykonane. Wersja flasha nie powinna mieć znaczenia, ew
pojawi się stosowny komunikat (dla tej strony myślę jednak, że
wszystko od wersji 8 powinno działać.)

pozdrawiam,
hajder