[Czuwaj] strona hufca Warszawa Praga Północ

admiral admiral w pomaranczarnia.org
Śro, 22 Paź 2008, 16:30:29 CEST

<cytat kto="Michał Szyndel">
> 2008/10/22 admiral <admiral w pomaranczarnia.org>:
> Pierwszy skrytykowałem stworzenie strony we flashu, ale wybacz admiral
> - nazywanie tej technologii nowością zakrawa na kpinę.
> Problem leży chyba w tym, że poszczególne strony robili różni ludzie i
> są różnie wykonane. Wersja flasha nie powinna mieć znaczenia, ew
> pojawi się stosowny komunikat (dla tej strony myślę jednak, że
> wszystko od wersji 8 powinno działać.)

Przeczytaj uwaznie to, co napisalem. Nowosc dotyczyla wersji, a nie
technologii. I napisalem, ze nie wiem skad problem, i ze mam 9, i ze nie
dziala. I nie mam czasu zastanawaic sie kto i w jaki sposob robil strone.
Inne flashe na wielu innych stronach dzialaja u mnie poprawnie. Ten nie
dziala i domaga sie instalacji. Moze podobnie jest u Czesia. I tyle.
admiral

--
:)