Re: [Czuwaj] Re: System zastępowy

garbol Gazeta.pl garbol w gazeta.pl
Pon, 1 Wrz 2008, 21:49:32 CEST

W dniu 1 września 2008 21:25 użytkownik Michał Górecki
<g00rek64 w gmail.com>napisał:

> No dobra, zjadliwość na OKK/hm/chorągwie w wykonaniu Izo/Sikorowym już
> słyszeliśmy.
>
> Teraz może jakaś konkretna dyskusja? :)

Widoczne jest przede wszystkim zaniedbanie systemu od szczebla hufca wzwyż -
ktoś już powiedział wyżej: brak takiej funkcji jak zastępowy w hufcu, a
chorągiew to już nie wie jak brązowy sznur wygląda (uogólnienie takie
zastosowałem).

Jakby mało tego było, wszystkie kursy i szkolenia odbywające się na tych
szczeblach (a chyba tylko tam się odbywają) w sposób sobie właściwy działają
na szkodę S.Z. - sztuczne zastępy kursowe, brak zadań dla kursowych
zastępów, co z automatu przekłada się na kursantów - skoro to nie gra na
kursie, w mojej drużynie nie będę nawet próbował ...

Brak imprez dla zastępów, takich jak turnieje zastępow, turnieje
zastępowych, rywalizacja o miano SuperHiperManganikumPotasumZastępu w
hufcach, chorągwiach itp.

Jeżeli chcemy ruszyć S.Z. do życia - to wszystko od zaraz jest do
uruchomienia, plus kursy, kursy i jeszcze raz kursy zastępowych, nie tylko
tych co tę funkcję pełnią obecnie - dowartościowywać zastępy, w których nie
tylko zastępowy i podzastępowy są po kursie, ale i inni harcerze. Do tego
dodać należy PRACA ZASTĘPAMI Z ZASTĘPOWYM NA CZELE !

No i ukazanie dobrodziejstwa drużynowym, to chyba najtrudniejsze ...

> g00rek
>
> --

Garbol