Re: [Czuwaj] "Wy nie macie takiego luksusu. Wy pracujecie stale w słońcu i w deszczu."

Maria Szymanowska maria.szymanowska w gmail.com
Wto, 2 Wrz 2008, 00:29:42 CEST

*"Bo przecież kto dziś pisze normalne listy? Kto? Ja. Do swoich najbliższych
piszę list długopisem na kartce, wkładam w kopertę, naklejam znaczek i
wysyłam tradycyjną pocztą"
       *
**
*Zawiodłam się na druhu Pietraszczyku, myślałam, że chociaż on uchronił się
przed tymi nowobogackimi zwyczajami uzywania tych FUJ długopisów!*
*Czy tylko ja dziś pisząc listy do moich najbliższych zanurzam gęsie pióro w
kałamarzu i stawiam na pergaminie urocze kleksy???*
**
*Marysia Górecka*