Re[2]: [Czuwaj] "Wy nie macie takiego luksusu. Wy pracujecie stale w słońcu i w deszczu."

Jakub Król kiubik w wp.pl
Wto, 2 Wrz 2008, 00:39:47 CEST

> *"Bo przecież kto dziś pisze normalne listy? Kto? Ja. Do swoich najbliższych
> piszę list długopisem na kartce, wkładam w kopertę, naklejam znaczek i
> wysyłam tradycyjną pocztą"
> **
> *Czy tylko ja dziś pisząc listy do moich najbliższych zanurzam gęsie pióro w
> kałamarzu i stawiam na pergaminie urocze kleksy???*
> **
> *Marysia Górecka*

Postępowcy, olaboga!
Nie zna harcerstwa, kto na codzień nie nosi w teczce glinianej tabliczki a patyczków kilku grubością odmiennych!

JK

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 080731-0, 2008-07-31
Przetestowano na: 2008-09-02 00:39:50