Re: Re[2]: [Czuwaj] "Wy nie macie takiego luksusu. Wy pracujecie stale w słońcu i w deszczu."

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Wto, 2 Wrz 2008, 09:13:58 CEST

W dniu 2 września 2008 08:57 użytkownik Zuzanna Zaleska <
zuzanna.zaleska w gmail.com> napisał:

> No ja właśnie czekam w napięciu na list skierowany do nas... I nawet
> już sobie trochę pochlipuję skrycie, że najpierw wymieniono poczty
> harcerskie, a ratowników w jakiejś dalszej kolejności...
> pozdr,
> zuza

Szkoda też, że nigdy nie poznamy listów skierowanych do HRSD i HSG. Pewnie
są tajne. A właśnie. Podobno na Watrze zgłosił się jakiś druh z
plenipotencjami od druha Pietraszczyka, który upoważnił tego druha do
sprawdzenia czy impreza prowadzona jest zgodnie z przepisami o imprezach
masowych.
Czy ktoś z Was wiec coś więcej na ten temat. Może jest na liście ktoś z
organizatorów Watry.

Może przy tej okazji przypomnę też swojego maila z 23.05.2008 r.:

*Maćku nie wiem czy czytasz listę ale rozumiem, że robi to Czesiu więc,
któryś z Was pewnie będzie potrafił odpowiedzieć. Maciek przedstawia
się/jest przedstawiany jako szef wydziału specjalności GK ZHP (który to
wydział jest nota bene wyżej w strukturze GK niż powiedzmy zespół zuchowy
czy harcerski). Po pierwsze oczywiście serdecznie Ci gratuluję wyboru ale
mam pytanie, kto poza Tobą startował w konkursie na szefa? Kiedy się ten
konkurs zakończył i jaką koncepcję pracy wydziału przedstawiłeś.*

--
Kowlak