Re: [Czuwaj] "Wy nie macie takiego luksusu... [i inne...]

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Wto, 2 Wrz 2008, 10:41:24 CEST

> Dnia 2 września 2008 8:57 "Zuzanna Zaleska" <zuzanna.zaleska w gmail.com> napisał(a):
> No ja właśnie czekam w napięciu na list skierowany do nas... I nawet
> już sobie trochę pochlipuję skrycie, że najpierw wymieniono poczty
> harcerskie, a ratowników w jakiejś dalszej kolejności...
> pozdr,
> zuza

Zuzo!
Ależ to proste! W pierwszej kolejności są poczty harcerskie, bo to one rozsyłają listy dalej! Jakby to wyglądało, gdyby oni się obrazili? Przecież to strategiczna programowo specjalność w ZHP, do której lgną zastępu gimnazjalistów poszukujących swojego miejsca w szeregach harcerskich drużyn w kooperacji z Polskim Związkiem Filatelisów.
Ja też czekam na list dla spadochroniarzy. 23 września jest Dzień Spadochroniarza. Może z tej okazji otrzymamy życzenia ;)

Marek

PS.
Podsumowując pod koniec wakacji działania Harcerskiej Sekcji Spadochronowej nieskromnie pochwalę się, że przeszkoliliśmy w Aeroklubie Kieleckim aż 73 wędrowników i instruktorów z 29 hufców z całej Polski. Więcej na: http://www.hss-zhp.prv.pl
:))