[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Wto, 2 Wrz 2008, 12:03:34 CEST

I już nie muszę wysyłać :)

Cyryl.

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net [mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Katarzyna Krawczyk
Sent: Tuesday, September 02, 2008 11:13 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Nowa osoba w GK

Michał Górecki pisze:

Ekipa skupiona wokół Rafała Klepacza miała pomysł na związek. Ba, mieliśmy nawet rozpisane po 5 rzeczy z każdego obszaru które chcemy zmienić od razu, w ciągu dwóch, trzech miesięcy. Chcieliśmy poświęcić
4 lata swojego życia, decydując się na pracę w GK. Ciężką pracę bo mieliśmy świadomość ogromu pracy i reform które nas czekają.

Lucjan Brudzyński pisze:
> Tak, tak. Mam taką listę z datą 13 czerwca 2007 roku. (Jak ktoś jest
> zainteresowany - służę udostępnieniem) :)

Żeby nie było niedomówień, bo lista nie jest tajna:) to poniżej jej wersja z 13 czerwca 2007. Spróbuję zaraz odnaleźć tę z datą 9 września
2007:)
pozdrowienia
Katarzyna Krawczyk

*Krótko o tym, co zrobimy od razu po wyborze:*

*Program *

   1. Stworzenie zespołów metodycznych – czekają w gotowości do działania.
   2. Centralne odnowienie przyrzeczenia harcerskiego we współpracy z
      chorągwiami.
   3. Wydanie podręcznika drużynowego drużyny starszoharcerskiej (gotowy
      do wydania) oraz poradnika pierwszej pomocy i ratownictwa (w druku).

*Praca z kadrą*

   1. Wydanie zaległych poradników i szybkie opracowanie tych, których
      nikt nie
      rozpoczął.**
   2. Reaktywacja środowiska kształceniowców i stworzenie internetowej
      platformy komunikacyjnej pozwalającej konsultować decyzje i
      wymieniać opinie.**
   3. Zmiana systemu kształcenia na "przyjazny dla użytkownika", w tym
      zmiany w standardach pozwalające na organizację kursów modułowych
      i przeglad treści, tak aby można je było realizować w dowolnym
      okresie.**

*Finanse*

   1. Propozycja co z 1% w przyszłym roku – powszechne konsultacje;
   2. Likwidacja kartotek żywnościowych na obozach – zmuszenie do tego
      także nowych osób prawnych.

*Zarządzanie*

1.      Opracowanie opisu funkcji i etatów z wykorzystaniem nazewnictwa korzystnie lokującego instruktora na rynku pracy. Renegocjowanie umów zawartych na Konopnickiej - zamiana umów bezterminowych na umowy terminowe, na czas kadencji.

2.      Wstrzymanie przekazywanie majątku chorągwiom do czasu Zjazdu Nadzwyczajnego jeśli zostanie zwołany oraz uregulowania należności wobec GK wraz z bieżącymi składkami za 2007 rok.. Przygotowanie takich zasad przekazywania majątku, które ograniczą koszty przejęcia

*Wizerunek *

   1. Zbadanie wizerunku ZHP, określenie pożądanegowizerunku i
      przeprowadzenie kampanii wizerunkowej.**
   2. Nakierowanie promocji na dzieci i młodzież - zachęcenie ich do
      wstąpienia do ZHP.**
   3. Przejrzenie, poprawienie i dokończenie systemu identyfikacji
      wizualnej ZHP, z uwzględnieniem poziomu chorągwi i hufców,
      licencjonowania znaków towarowych.**
   4. Zbudowanie bazy medialnej zdjęć i filmów harcerskich.**
   5. Stworzenie materiałów promocyjnych w języku polskim i angielskim.**
   6. Objęcie działaniami wizerunkowymi wszystkich obszarów pracy GK,
      podporządkowanie wszelkich wystąpień publicznych pod wypracowane
      wytyczne wizerunkowe (spójność działań).**
   7. Zbudowanie systemu wewnętrznego przepływu informacji.**

*Rozwój liczebny *

1.      Pełne wprowadzenie systemu centralnej ewidencji członków + suport w okresie przejściowym i pierwsza dokładna analiza funkcjonowania ciągu wychowawczego w ZHP.

2.      Opracowanie systemowych narzędzi pozyskiwania, gromadzenia organizacyjnego upowszechniania dorobku organizacyjnego (jako przykład: internetowa ewidencja prób instruktorskich + publikacje wartościowych materiałów wypracowanych w ramach prób).