[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 2 Wrz 2008, 11:57:20 CEST

Ależ g00rek, Oni nie są 'kontrowersyjni' - Oni są 'jednoznaczni' :) :) :) i
dlatego Zjazd ich nie poparł.
Cyryl.

Tak jak reszta ekipy. Która niestety już nie wróci. Bo rozeszła się po
Polsce i powoli wygasza swoją harcerską działalność.

Dwa powyższe cytaty odciągneły mnie na chwilę od dosć ważnego zajęcia.
Druh Lucjan, jak zwykle dla mnie łaskawy, wydał opinię, która podobnie jak
wcześniejszy post Goorka chyba uwłacza nieco Zjazdowi ZHP. Pośrednio bowiem
uznał, że Zjazd wybiera ludzi niejednoznacznych. Nawet jeśli tak się zdarza
nie dezawuujmy naszej najwyższej władzy, bowiem czasem podejmuje ona decyzje
nie mając pełnego obrazu rzeczywistości (stan zadłużenia ZHP w grudniu 2005,
sprawa zadłużenia fundacji jamborowej w 2007). Nie chcąc jednak by moje
nazwisko pojawiało się w jednym szeregu z innym, wolałbym na przykład dla
spokoju wewnetrznego pozostać w czyichś ocenach kontrowersyjny. Zwłaszcza,
że mojej kandydatury Zjazd akurat nie miał okazji głosować.
Drugą z ww też uważam za nieupawnioną. Zdecydownie nie wybieram się na
emigrację, ani nie wygaszam swojej harcerskiej działalności. Może mniej
pilnie śledzę sprawy centrali, za to więcej czasu poświęcam hufcowi, o czym
można poczytać na mojej stronie. Wydaje mi się ponadto, że cały zespół nadal
dość aktywnie włącza się w działania ZHP (konferencje, szkolenia, Silesia,
Watra itp.) Trochę tylko kulejemy z pomnikami :-)
SW