[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Wto, 2 Wrz 2008, 12:46:26 CEST

Cyryl - jeszcze słówko. Decyzja o kandydowaniu podjęta w ostatniej chwili i
własnie to dogadywanie się w ostatbej chwili miałem na myśli.
Taktyczne, nie taktyczne. Amatorskie dość, przyznasz.

:) Przyznam, przyznawałem i przyznawać będę. :)

Przygotowywaliśmy się programowo od prawie roku. No ale zawsze można było
wyskoczyć w ostatniej chwili, złapać piłkę do ręki i wrzucić do bramki. Bo
dogadanie się z betonowym korpusem.... no cóż. Historia zna wiele przypadków
dogadywania się "ze względów taktycznych" :]

G00rek, wiesz dobrze, że można było temu zaradzić (nawet na spotkaniu na
Zlocie). Nie wkładaj proszę braku chęci 'dogadania się' w gestię tzw.
'romantyków'. Bo i ja i Ty wiemy dobrze, że stanowcze 'nie' stanęło po
stronie Ekipy Rafała Klepacza.

I tak sobie myślę teraz, że szkoda, że wówczas nie rozmawiałem więcej z Tobą
:) może teraz inaczej by to wyglądało...

Cyryl.