[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Wto, 2 Wrz 2008, 13:05:54 CEST

W dniu 2 września 2008 12:46 użytkownik Lucjan Brudzyński <lucbru w wp.pl>napisał:

> G00rek, wiesz dobrze, że można było temu zaradzić (nawet na spotkaniu na
> Zlocie). Nie wkładaj proszę braku chęci 'dogadania się' w gestię tzw.
> 'romantyków'. Bo i ja i Ty wiemy dobrze, że stanowcze 'nie' stanęło po
> stronie Ekipy Rafała Klepacza.
>
> I tak sobie myślę teraz, że szkoda, że wówczas nie rozmawiałem więcej z
> Tobą
> :) może teraz inaczej by to wyglądało...
>
> Cyryl.

Owszem. Było to stanowcze "NIE" dla kandydatury Rafała Bednarczyka na
członka GK (zjazd pokazał, że zupełnie słuszne) oraz skarbnika za 20 000 zł,
którego druhowieństwo proponowało.

Zresztą doprawdy to nie jest teraz najważniejsze. Za tydzień są urodziny GK.
Czy ktoś z jej niezliczonych zwolenników mógłby wypisać sukcesy obecnego
zarządu?

Bo ja np. widzę pewien sukces. Jest to sukces w budowaniu wizerunku
poprzednich naczelników i ich głównych kwater. Szczerze mówiąc to mój
ulubiony naczelnik Wiesław Maślanka tak pogardzany przez członków obecnej GK
(oczywiście z wyjątkiem druha Budzińskiego, który WM wielokrotnie bronił
przed członkami obecnej GK oraz druha Woźniaka, który z kolei zawsze był
zwolennikiem tych, którzy są przy władzy) wyrasta na GIGANTA. Przy
wszystkich swoich wadach potrafił dobrać ludzi, miał cel działania i pomysły
jak do tego celu doprowadzić.

--
Kowlak