[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 2 Wrz 2008, 12:56:39 CEST

Ależ g00rek, Oni nie są 'kontrowersyjni' - Oni są 'jednoznaczni' :) :) :) i
dlatego Zjazd ich nie poparł.
Cyryl.

Tak jak reszta ekipy. Która niestety już nie wróci. Bo rozeszła się po
Polsce i powoli wygasza swoją harcerską działalność.

SW: Dwa powyższe cytaty odciągneły mnie na chwilę od dosć ważnego zajęcia.
Druh Lucjan, jak zwykle dla mnie łaskawy, wydał opinię, która podobnie jak
wcześniejszy post Goorka chyba uwłacza nieco Zjazdowi ZHP. Pośrednio bowiem
uznał, że Zjazd wybiera ludzi niejednoznacznych.

LB: :) Dh Słwomir, jak zwykle manipulujący moimi słowami, wkłada w moje usta
słowa i sens których nie wypowiedziałem. :) Bo gdzie napisałem, że "Zjazd
wybiera ludzi niejednoznacznych" nawet pośrednio??
Napisałem tylko że Was jako 'jednoznacznych' nie wybrał... co nie oznacza że
wybrał niejednoznacznych - może wybrał innych 'jednoznacznych' - nie Was :)
------------------------------
Ależ Druhu! Co Druh! Z całą sympatią... Co za pokrętne tłumaczenie.
Podpowiem lepsze - może wybrał "jednoznacznych inaczej"? :-) Tak czy inaczej
żadnych słów w usta nikomu nie wkładałem tylko wnioskowałem z cytowanej
wypowiedzi.
SW

SW: Nawet jeśli tak się zdarza
nie dezawuujmy naszej najwyższej władzy, bowiem czasem podejmuje ona decyzje
nie mając pełnego obrazu rzeczywistości (stan zadłużenia ZHP w grudniu 2005,
sprawa zadłużenia fundacji jamborowej w 2007).

LB: :) O jejku, jejku! Dh Sławomirze, kiedy przestaniesz pisać o długu FŚJ?
Przecież to ODDZIELNA OSOBA PRAWNA i jej zadłużenie NIE WPŁYWA NA DŁUG ZHP i
wpływać nigdy nie będzie.
Osobiście nie wierze, Dh Sławomirze, że tego nie rozumiesz... :)
A jeśli to rozumiesz to czemu piszesz w taki sposób (we wcześniejszych
mail'ach)??

Znów te niepotrzebne emocje :-) Przecież ja nie napisałem, że dług fundacji
wpływa na dług ZHP, tylko przypomniałem o czym Delegaci na Zjazdy ZHP nie
byli precyzyjnie poinformowani w chwilach podejmowania decyzji!
SW