[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 2 Wrz 2008, 13:00:40 CEST

W dniu 2 września 2008 12:56 użytkownik Sławomir Waś <slawek w wasie.pl> napisał:

> Znów te niepotrzebne emocje :-) Przecież ja nie napisałem, że dług fundacji
> wpływa na dług ZHP, tylko przypomniałem o czym Delegaci na Zjazdy ZHP nie
> byli precyzyjnie poinformowani w chwilach podejmowania decyzji!

A ja jeszcze raz, przenośnią.

Wybory do Naczelnej Rady Strażaków. Kandyduje strażak Sam, który miał
pilnować domu, zabezpieczyć go preciwpożarowo. No i niestety kiepsko
go zabezpieczył, bo dom zajął się ogniem. Strażak sam zaczął go gasić
- w poświęceniu, własnymi rzeczami. Spalił ich trochę - niestety. Ale
ugasił.

Teraz uważa że świetnie uczynił. W końcu z poświęceniem ten ogień
gasił. Ale zapomniał o tym, że to on ten domo miał zabezpieczyć i że
to nadal jego wina że pożar wybuchł. Szkoda że nie wspomniał o
wszystkim przy wyborach.

Czy teraz jasne? :]

g00rek

P.S. Pozdrawiam drużyny strażackie, OSP, Cyrka i Teresę Hernik :)))