[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 2 Wrz 2008, 13:44:59 CEST

Dziękuję Dh Sławku. :)
(Z mojej strony powiem więcej; dla dobra harcerzów mogę nie tylko podać rękę
ale i popracować z Tobą ramię w ramię :) )
Jednak, jeśli o wstyd chodzi to raczej wstyd mi za moją nieudolność sprzed
Zjazdu. Może też trochę mi 'niekomfortowo' za to że stosunkowo nie wiele
zmian widzę. Lecz co do usprawiedliwiania - troszkę mi uwłaczasz :) żeby się
usprawiedliwiać trzeba uznać winę.
A poza tym 'farmazony o gwiazdach' to moje ulubione zajecie :)
Cyryl.

Jeśli zatem poczułeś się Druhu "zuwłaczany" to spieszę z przeprosinami.
SW