[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Wto, 2 Wrz 2008, 14:40:58 CEST

2008/9/2 Pablo <pablo w people.pl>:
> AAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
>
> Bardzo proszę Drodzy Druhowie o jakis ordnung w tej wymianie ciosow, troche
> poprawności cytowania itp.!!!!!
>
> Bo już czytac tego nie ma jak, jedynie pogunic się co kto zacytowal, co kto
> napisal ;-((

Pawle - ale po co. Chopcy jeszcze trochę porzucają się piaskiem a
potem każdy wróci grzecznie na swoje podwórko.
Mnie tylko zastanawia, dlaczego Druhów Harcmistrzów bardziej obchodzą
niuanse zjazdowe, na które nie mieli wpływu i które nie mają
(powiedzmy to sobie szczerze, w tej chwili żadnego znaczenia,
natomiast leżący system zastępowy, system stopni, brak kadry i spadek
liczebny nie robi na nich najmniejszego wrażenia. Bo przecież żeby
zaradzić tym przyziemnym kwestiom nie trzeba wcale być Bardzo Ważnym
Druhem... ale pewnie ja młody i czegoś nie rozumiem.

pozdrawiam,
hajder