[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 2 Wrz 2008, 14:43:18 CEST

W dniu 2 września 2008 14:40 użytkownik Michał Szyndel
<szyndel w gmail.com> napisał:

> Pawle - ale po co. Chopcy jeszcze trochę porzucają się piaskiem a
> potem każdy wróci grzecznie na swoje podwórko.
> Mnie tylko zastanawia, dlaczego Druhów Harcmistrzów bardziej obchodzą
> niuanse zjazdowe, na które nie mieli wpływu i które nie mają
> (powiedzmy to sobie szczerze, w tej chwili żadnego znaczenia,
> natomiast leżący system zastępowy, system stopni, brak kadry i spadek
> liczebny nie robi na nich najmniejszego wrażenia. Bo przecież żeby
> zaradzić tym przyziemnym kwestiom nie trzeba wcale być Bardzo Ważnym
> Druhem... ale pewnie ja młody i czegoś nie rozumiem.

Michał i właśnie tego nie rozumiem. Bo to nie sa jakieś tam niuanse
zjazdowe, tylko wybór władz na kolejne lata. Takich których jak widac
system zastępowy też nie interesuje. Wróć - cokolwiek związanego z
programem. Bo ja nie widzę żeby cokolwiek w programie drgnęło...

Niektórzy druhowie harcmistrzowie chcieliby własnie żeby coś drgnęło.
Niektórzy sa nawet drużynowymi :P