[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Wto, 2 Wrz 2008, 14:50:36 CEST

2008/9/2 Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com>:

> Michał i właśnie tego nie rozumiem. Bo to nie sa jakieś tam niuanse
> zjazdowe, tylko wybór władz na kolejne lata. Takich których jak widac
> system zastępowy też nie interesuje. Wróć - cokolwiek związanego z
> programem. Bo ja nie widzę żeby cokolwiek w programie drgnęło...
>
> Niektórzy druhowie harcmistrzowie chcieliby własnie żeby coś drgnęło.
> Niektórzy sa nawet drużynowymi :P

Michał - i ja to doskonale rozumiem, bo śledziłem na bieżąco (przez
sieć ale zawsze) ostatnie zjazdy ZHP. I o tych kuluarowych rozgrywkach
też trochę słyszałem, bo czasem pcham się gdzie nie powinienem.

Pojawił się w temacie o systemie zastępowym pomysł zorganizowania
konferencji i nikt go nie podjął. Ja czekałem czy ktoś to zrobi, ale
skoro nie ma chętnych to sam zaproponuję takie spotkanie. Bo myślę że
warto, a u siebie mam dogadane, że zaczynamy to wdrażać (na razie w
jednej drużynie, ale od czegoś trzeba zacząć).

Oczywiście, że potwornych wizerunkowo informacji na stronie zhp.pl nie
zmienimy, ale można działać na własnym podwórku - po kilku latach
doświadczeń wiem, że jest to równie trudne.

Tej GK nie zmienimy chyba do końca kadencji - szkoda tylko, że samemu
nie mając czasu nie są gotowi i odważni dać ludziom wolną rękę, bo
przecież nie chodzi nawet o środki, tylko samą możliwość oficjalnego
działania na szczeblu centralnym (bo przecież zupełnie inaczej patrzy
się na działania firmowane przez GK, CSI itd a inaczej na "prywatne"
inicjatywy nawet najlepszych środowisk i instruktorów)

pozdrawiam,
hajder