[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Wto, 2 Wrz 2008, 14:46:35 CEST

Dnia 02-09-2008 o 14:40:58 Michał Szyndel <szyndel w gmail.com> napisał(a):

> Pawle - ale po co. Chopcy jeszcze trochę porzucają się piaskiem a
> potem każdy wróci grzecznie na swoje podwórko.
> Mnie tylko zastanawia, dlaczego Druhów Harcmistrzów bardziej obchodzą
> niuanse zjazdowe, na które nie mieli wpływu i które nie mają
> (powiedzmy to sobie szczerze, w tej chwili żadnego znaczenia,
> natomiast leżący system zastępowy, system stopni, brak kadry i spadek
> liczebny nie robi na nich najmniejszego wrażenia. Bo przecież żeby
> zaradzić tym przyziemnym kwestiom nie trzeba wcale być Bardzo Ważnym
> Druhem... ale pewnie ja młody i czegoś nie rozumiem.

> [...]

Tylko czekałem na to, aż ktoś ten argument podniesie. Sikor np. czy
Dominik.
Oczywiście Hajder, ze nie rozumiesz. I próbujesz płytkim argumentem
obniżyć nasze wypowiedzi. Czy któryś z uczestników tej wymiany zdań
powiedział, że nie leży mu na sercu system zastępowych, czy kwestie
kadrowe? Chcesz wyliczenia który z nas gdzie nad tym pracuje?
Tylko, że to zupełnie nie przeszkadza w rozmowie o sprawach
ogólnozwiązkowych, kwestiach zjazdów, wyborów, władzy itd. Bo tam też samo
się nie dzieje, tylko trzeba podejmować jakieś decyzje. I to decyzje,
które potem stwarzając warunki do działania na rzecz rozwoju liczbnego,
kadry, systemu zatępów itd. I dlategowarto o tym też rozmawiać.

Ryszard Rutkowski