[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Pablo pablo w people.pl
Wto, 2 Wrz 2008, 14:47:52 CEST

> Pawle - ale po co. Chopcy jeszcze trochę porzucają się piaskiem a
> potem każdy wróci grzecznie na swoje podwórko.
> Mnie tylko zastanawia, dlaczego Druhów Harcmistrzów bardziej obchodzą
> niuanse zjazdowe, na które nie mieli wpływu i które
> nie mają (powiedzmy to sobie szczerze, w tej chwili żadnego znaczenia,
> natomiast leżący system zastępowy, system stopni,
> brak kadry i spadek liczebny nie robi na nich najmniejszego wrażenia.
> Bo przecież żeby zaradzić tym przyziemnym kwestiom nie
> trzeba wcale być Bardzo Ważnym Druhem... ale pewnie ja młody i czegoś nie
rozumiem.

Wiem wiem tylko takie ciekawostki pisza, ze trudno na nie nie zerknąć, a
oczy i glowa bola od zgadywania co jest czyje.
A to ze, o Zjazdach dywagowac można było... dawno albo dopiero za pare lat
kto powinien a kto nie dostac mandacik to ja już kurde menazka wspominac nie
chciałem.

Ale na mojej prowincji to ja cicho siedze.....

Pablo